Top

Petit Joujoux Massagekaarsen

ALGEMENE SCORE : 10/10

Ge-wel-dig ! Deze massagekaarsen zijn van geweldige kwaliteit, worden zalig warm en komen in 6 verschillende geuren.

Persoonlijke ervaring met deze kaarsen

Als het op masseren aankomt, zullen ik en mijn vriend toch bij de groep horen die vaker masseert dan gemiddeld. Maar een goede massage begint uiteraard bij een geweldig geurende olie ! En heerlijke geuren vind je zeker terug in de massagekaarsen van Petits Joujoux. Stuk voor stuk heerlijke en unieke geuren, wat het voor ons soms moeilijk maakt om te kiezen met welke massagekaars we zullen masseren / gemasseerd worden.

Vooraleer we beginnen aan onze massage, die meestal op ons bed plaatsvindt, steken we onze massagekaars aan. Ik kies meestal voor de Oriënt kaars, omdat die een hele zwoele en mannelijke geur heeft. Daarna kleden we de kamer romantisch aan met kaarsjes, rozenblaadjes en een ontspannend muziekje op de achtergrond. Dat hoort zo, ten slotte gaat het om een uurtje (of meer) romantiek / de nodige ‘quality time’. Eens de kamer is goedgekeurd naar onze visie op ROMANTISCH, nemen we onze Liberator Throe uit de kast. Dit doen we om onze lakens te beschermen. Het is namelijk niet de bedoeling dat onze lakens moeten gewassen worden na het masseren.

Tijdens we bezig zijn met onze kamer romantisch in te kleden, smelt onze massagekaars en wordt zalig warme massageolie verkregen. Nadat de kaars zo’n 10 à 15 minuutjes gebrand heeft, kunnen we beginnen aan onze massage. Het grootste voordeel van een massagekaars is dat ze AANGENAAM warme olie oplevert. Dat is interessant omdat je de olie dan niet eerst moet opwarmen in je handen, zoals bij een standaard massageolie. Ik en mijn vriend gieten de verzamelde olie gewoon rechtstreeks op de huid, omdat de verkregen olie slechts een beetje warmer wordt als lichaamstemperatuur.

De warme olie smeert ook heel mooi open, is glad en egaal. Zolang ik masseer of gemasseerd word, blijft de olie ook olie ! Het is niet zo dat je olie terug stolt tot kaarsvet ofzo :p Een douche nemen na het masseren is natuurlijk wel aangeraden.

Over het algemeen vind ik deze kaarsenlijn een toppertje ! Ik verkoop ze dan ook met veel plezier op mijn homeparties en krijg ook zeer positieve feedback van klanten.

Elke geur is verkrijgbaar in 2 formaten :

• 120 gr (standaard verpakking)