Top

Yourgasm Men Only

Inleiding

Het Yourgasm Men Only spel behoort tot het merk Tease & Please, dat focust op leuke en betaalbare erotische spelletjes. Zonder het te weten, testte ik in het verleden al een aantal van hun spelletjes uit. Zo probeerde ik het “Hart vol voorspel”, het “Kinky hart”, “Sex Talk” en “Openhartig”. Stuk voor stuk waren dat leuke spelletjes en dus had ik hoge verwachtingen voor het “Yourgasm Men Only” spel.

Yourgasm Men Only, wat is dat voor een spel?

Yourgasm Men Only is een spel dat focust op mannelijk genot. Via het spel leert een man zijn eigen lichaam verkennen en ontdekt hij misschien nieuwe technieken of nieuwe gevoelige plekken. Hoewel dit spel vooral gemaakt is voor mannen om alleen te spelen, kan dit perfect ook samen met partner worden uitgetest. Voor heterokoppels is het leuk om dan ook het “Yourgasm Women Only” spel te hebben, zodat je om de beurt verwend kan worden.

Yourgasm Men Only ervaring

In het spel zitten 50 opdrachtenkaarten. Neen, die heb ik nog niet alle 50 geprobeerd, maar dat belet me niet om toch al een review te schrijven. Op elk kaart die je trekt, staat een heel specifieke opdracht die meestal onmiddellijk kan uitvoeren. Ik zeg MEESTAL, want ja, misschien heb je helemaal geen komkommer in huis op dat moment?! En geloof me, dat is helemaal niet zo erg als het klinkt! Iedereen kan zijn billen weer rustig ontspannen. Relax, chill! Op het specifieke kaartje waar ik nu over spreek, kreeg ik de opdracht om eens te masturberen met een uitgeholde komkommer. Hoe verzinnen ze het hé?! Maar echt, er zitten een aantal heel leuke kaartjes tussen die me zeker en vast heerlijke orgasmes hebben bezorgd. Vele opdrachten klonken ook cliché, maar hiervan had ik er toch verschillende nog niet uitgetest. De schoenveter als penisring vond ik bijvoorbeeld een dikke aanrader! Soms zit het echt in kleine dingen om tot een zaliger orgasme te komen!

In het spel zit ook een masturbatie-eitje en 2 sachets siliconen glijmiddel:
– Is het masturbator-eitje formidabel? Nee, dat niet, maar ik vind het wel een leuke manier om mannen kennis te laten maken met masturbators. Mannen die dit eitje leuk vinden kunnen daarna verder experimenteren door andere masturbators aan te kopen bijvoorbeeld. Als ik hier een merk mag adviseren, kies dan voor een Tenga-product!
– En dan de twee sachets met System Jo siliconen glijmiddel… Hier is Tease & Please me echt even kwijt. Vraag aan eender welke verkoper of blogger in onze “branche” of siliconen glijmiddel gebruikt wordt in combinatie met poreuze seksspeeltjes, en het antwoord is NEEN. Gewoon masturberen met siliconen glijmiddel kan zalig zijn, maar in combinatie met het masturbator-eitje wordt beter een glijmiddel op waterbasis gebruikt, punt! De toekomstige producties zouden dus beter voorzien worden van 1 sachet glijmiddel op waterbasis en 1 sachet glijmiddel op siliconenbasis.

Yourgasm Men Only Eindoordeel

Eigenlijk is het simpel. Dit spel moet elke man bezitten om de eenvoudige reden dat kennis over het eigen lichaam gewoon heel belangrijk is. Iedereen streeft naar de meest geweldige orgasmes, en ik ben er van overtuigd dat dit spel mannen een heel eind op weg helpt! Het spel overloopt heel wat verschillende technieken en handelingen die onze orgasmes kunnen versterken. Uiteraard zullen er dingen zijn die je niet liggen, maar er zullen zeker ook dingen bij zijn die je nog meermaals zal toepassen. Weten wat je leuk vind is goud waard. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je partner. Licht hem of haar dus in van jouw ontdekte trigger points of jouw favoriete techniekjes! Now, go, buy and play that game!

admin